رویدادها آرشیو خبر ها
تولد مردی که عاشق اروس راماتزتی و شکیرا است، مبارک باد ! با او بیشتر آشنا شوید...

تولد مردی که عاشق اروس راماتزتی و شکیرا است، مبارک باد ! با او بیشتر آشنا شوید...

پاول ندود متولد 30 اگوست 1972 در شهر چب است، پدرش واکلاو یک مزرعه دار و مادرش انا خانه دار بود. زمانی که 21 ساله بود با ایوانا ازدواج کرد و دو فرزند که نام های پدر و مادرشان را دارند یعنی پاول و ایوانا دارد. ندود دیپلم هندسه دارد.

 

او دور از زمین فوتبال یک ورزشکار فعال است، او همواره درحال ورزش و فعالیت ورزشی است. او برای فرزندانش یک پدر ورزشکار تمام عیار است و تمام مدت با دختر و پسرش در حال بازی کردن است. پاول زمانی که می خواهد استراحت داشته باشد، کمی موسیقی گوش می کند اما در کل طرفدار موسیقی نیست. لائورا پایوزینی، اروس راماتزتی و شکیرا از خواندگانی هستند که ندود به انها علاقه دارد. برخی اوقات فیلم می بیند، در صورت امکان فیلم هایی که بازیگری مانند رابرت ده نیرو داشته باشد را از دست نمی دهد. ده نیرو بازیگر محبوب ندود است و سایر بازیگران را در حد معمولی دوست دارد.

 

ندود یوونتوسی ها به واقع بسیار خوش غذا است! او عاشق میز خوش رنگ غذا است! عادت غذایی وی به سنت و اداب زندگی اش برمی گردد. پاول در تورینو نیز درست مانند زمانی که در رم زندگی می کرد زندگی می کند و تغییری نکرده است. اسپاگتی را شدیدا می پسندد. و نوشیدنی قرمز را ترجیح می دهد.

 

چهره پاول فوق العاده متفاوت و متغییر است، درست مانند جاده بزرگ زندگی ورزشی اش. زمانی که برای تمرینات اماده می شد لباس های راحت و ورزشی می پوشید. در اغلب اوقات پوشاک بسیار شیک را انتخاب می کند. زمانی که عصر ها از خانه بیرون می رود او را کاملا شیک و تمیز و مرتب می بینید. وسایلی حفاظتی همراه خود ندارد. البسه او نگاه ها را جلب می کند و به دل می نشیند. عینک افتابی یکی از وسایلی است که احتمال بودنش در کنار ندود وجود دارد.

 

ندود یک ورزشکار بزرگ و حرفه است. او عاشقانه ورزش های مختلفی را دنبال می کند. به فیزیک بدنی و فرم ایده ال بسیار توجه دارد و همواره در حال تمرین کردن است. همه او را در حال تمرین کردن می بینند چه زمانی که همراه هم باشگاهی هایش باشد چه زمانی که زمان استراحت باشد. روزها را بی هدف و بی تحرک نمی گذراند.

 

فوتبال را از تیم اسکالنا زمانی که 5 ساله بود اغاز کرد. تجربه بازی درچند تیم مختلف را کسب کرد و به تیم اسپارتا پراگ پیوست. در ان زمان مربی او را به عنوان مهاجم در ترکیب قرار می داد و بعد به خط هافبک امد، او در نقش جدید بسیار بسیار موفق شد و تاثیر توان و قدرت خود را نشان داد.

 

ندود در کنار یووه و با پپراهن این تیم بزرگ جشن قهرمانی را برپا کرد. همراه این تیم توانست توپ طلا را از ان خود کند و خاطرات شیرین دیگری که همراه یوونتوس دارد. وی در باشگاه سابقش لاتزیو نیز یک جام قهرمانی کوپا ایتالیا و سوپر کوپا اروپا را به دست اورده است.

 

زندگی کردن همراه با ارامش در کنار خانواده رویایی است که او دنبال می کند. موفقیت و خوشبختی فرزندانش از دیگر ارزوی های این بزرگ جهان فوتبال است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: